Vanaf maart zal de vergaderlocatie ‘opnieuw’ verder gaan onder de vertrouwde naam UniePlaza.
De samenwerking in de huidige vorm met people@places zal dan eindigen. We zullen nog wel aangesloten blijven bij het vergadernetwerk van onze partner maar de exploitatie van de dienstverlening zal vanaf dat moment rechtstreeks worden uitgevoerd door het team van UniePlaza.

Wat betekent dit in de praktijk?
Voor jullie als klant en bezoeker zal er mogelijk niet al te veel veranderen. Niels den Haan zal als locatiemanager in dienst komen van UniePlaza, en óók Mike Blom en Wendy Souhuwat zullen als eventmanager en gastvrouw nauw betrokken blijven. De boekingen kunnen nog steeds geplaatst worden via de reserveringsagenda van Easymeeting. Daarnaast blijven alle eerder gemaakte reserveringen gewoon doorlopen in onze vergaderservice.

De huidige prijzen, diensten en algemene voorwaarden blijven van kracht op onze algehele dienstverlening. Ook eventuele specifieke klantafspraken en/of contracten zullen ongewijzigd worden overgenomen door UniePlaza B.V.

Veranderingen met ingang van 1 maart
– het nieuwe telefoonnummer; 085 – 065 7282 is vanaf woensdag 1 maart actief
– en zal bereikbaar zijn op werkdagen en bij eventuele weekendboekingen van 08:00 – 17:30
– voor informatie en het maken van een reservering ga je naar www.unieplaza.nl
– het emailadres voor boekingen of informatie is: info@unieplaza.nl
– facturatie zal in principe 1 werkdag na de bijeenkomst plaatsvinden met uitzondering van klanten die meerdere boekingen per maand hebben, zij ontvangen een verzamelfactuur

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en blijven je graag ontvangen in Culemborg!

Tot snel.

Team UniePlaza
Niels den Haan
Ernest Hoen
Mike Blom
Wendy Souhuwat

Leave a Comment